Τις ημέρες των εορτών παρουσιάζεται η ανάγκη για δημιουργίες σχετικές με τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Οι σχεδιαστές, είτε ασχολούνται με το web design, είτε με το DTP design, αναζητούν νέα σχέδια και ιδέες για να φέρουν στις ιστοσελίδες τους εορταστικό κλίμα ή για να σχεδιάσουν εορταστικά sliders ιστοσελίδων και φυλλάδια για τους πελάτες τους. Το Creative Shop παραδοσιακά πριν τις εορτές των Χριστουγέννων παρέχει στους αναγνώστες του Blog, δωρεάν χριστουγεννιάτικα vectors υψηλής ποιότητας. Έτσι για φέτος επιλέξαμε μια ξεχωριστή σειρά Χριστουγεννιάτικα Vectors, πρώτον για να βοηθήσουμε όλους εσάς στις δημιουργίες σας και δεύτερον για να τηρήσουμε την παράδοση. Η σειρά περιλαμβάνει 40 vectors σε μορφή EPS και JPG (για preview).
Καλές εορταστικές δημιουργίες και χαρούμενες γιορτές σε όλους !!
Λήψη Χριστουγεννιάτικων Vectors
Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing στο Creative Shop, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου
SEO Master Using the Power of WordPress
140 σελίδων στο οποίο εξηγεί πως μια ιστοσελίδας μπορεί να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες του Google. Το βιβλίο διατίθεται από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία όπως το Amazon, iBookstore, Barnes & Noble, Kobo, Google Books, Sony Books.
Latest posts by Ντίνος Κρεούζης (see all)
About Ντίνος Κρεούζης
Σπούδασε και ασχολείται επαγγελματικά με το IT Development τα τελευταία 17 χρόνια. Από το 1995 εργάστηκε ως on demand developer για εταιρίες όπως Smart Networks, DC Systems. Οι θεμελιώδεις γνώσεις του στον τομέα του προγραμματισμού του επέτρεψαν να μεταπηδήσει από την κατασκευή standalone εφαρμογών για προσωπικούς υπολογιστές για λογαριασμό διαφόρων πελατών, στην δημιουργία εφαρμογών για το internet. Από το 2000 ασχολείται επαγγελματικά με την κατασκευή και το σχεδιασμό ιστοσελίδων και εφαρμογών διαδικτύου. Το 2009 λόγω των αυξημένων αναγκών των πελατών του για την προώθηση των ιστοσελίδων τους στο διαδίκτυο (Search Engine Marketing), ανέπτυξε και εφάρμοσε μια μέθοδο, η οποία επιτρέπει στις ιστοσελίδες των πελατών του να κατέχουν την καλύτερη δυνατή θέση στην σελίδα αποτελεσμάτων του Google (SERP). Το 2011 εξέδωσε αυτή την μέθοδο σε βιβλίο με τίτλο “SEO Master Using The Power of WordPress” αρχικά σε έντυπη μορφή, γραμμένο στην αγγλική γλώσσα και στη συνέχεια σε μορφή ePub για mobile συσκευές.