Google Panda 4.1: Στόχος το Χαμηλής Αξίας Περιεχόμενο

/ / SEO
Google Panda 4.1: Στόχος το Χαμηλής Άξιας Περιεχόμενο

Πριν από πέντε ημέρες, η Google έθεσε σε λειτουργία μια ακόμα αναβάθμιση στον αλγόριθμο, με κωδική ονομασία Panda, η οποία αφορά στο SEO και επηρεάζει την κατάταξη των ιστοσελίδων, στην σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης. Πρόκειται για την 27η αναβάθμιση από τον Φεβρουάριο του 2011, που ξεκίνησε η εφαρμογή του αλγόριθμου.

O εκπρόσωπος της Google UK Pierre Far δήλωσε ότι η ενημέρωση του αλγόριθμου τέθηκε σε εφαρμογή στις αρχές της εβδομάδας και θα ολοκληρωθεί στο τέλος της επόμενης. Ακόμα, ανέφερε ότι από αυτήν την ενημέρωση θα επηρεαστεί το 3% – 5% των αποτελεσμάτων.

Ποιους στοχεύει η ενημέρωση Panda 4.1 ?

Στην συνέχεια των δηλώσεών, του ο εκπρόσωπος του Google τόνισε ότι στόχος αυτής της ενημέρωσης είναι η ποιότητα του περιεχομένου μιας ιστοσελίδας. Συγκεκριμένα, θα δοθεί η ευκαιρία σε ιστοσελίδες μικρού και μεσαίου μεγέθους, αναφορικά με τον όγκο του περιεχομένου και την δημοφιλία τους, να αξιολογηθούν με βάση την ποιότητα του περιεχομένου τους. Ως αποτέλεσμα αυτού, όπως και με τις προηγούμενες ενημερώσεις του αλγόριθμου, κάποιες ιστοσελίδες θα απολαύσουν ευχάριστες αλλαγές στην κατάταξή τους, ενώ άλλες θα υποστούν τις βαριές συνέπειες.

Αποτελέσματα Αλγόριθμου Panda 4.1

Η ανανέωση στον αλγόριθμο δίνει τώρα την ευκαιρία σε ιστοσελίδες που «τιμωρήθηκαν» στο παρελθόν για την κακή ποιότητά τους, αλλά στο μεταξύ προέβησαν σε διορθώσεις, να δουν ανοδική αλλαγή στην κατάταξή τους. Στον αντίποδα, ιστοσελίδες οι οποίες δεν επηρεάστηκαν από προηγούμενες ενημερώσεις, μπορεί να επηρεαστούν με την παρούσα έκδοση. Έτσι αν τις επόμενες ημέρες παρατηρήσετε πτώση στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, τότε θα ξέρετε ποιος ευθύνεται γι’ αυτό.

Ενέργειες Αντιμετώπισης

Με κάθε ενημέρωση Panda που κυκλοφορεί η Google, μας κάνει όλο και πιο σαφές ότι το SEO και γενικότερα η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις υψηλότερες θέσεις της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης γίνεται όλο και πιο δύσκολη, αλλά και πιο δίκαιη. Εξετάστε το υφιστάμενο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Αν είναι κακής ποιότητας, εμπλουτίστε το. Ακόμα, περιορίστε τον αριθμό των κακής ποιότητας εξωτερικών συνδέσμων που διαθέτει η ιστοσελίδα σας. Τέλος, δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας και προωθήστε το με κάθε τρόπο.
Σημείωση: Η αρίθμηση των ενημερώσεων Panda δεν είναι επίσημη. Η κοινότητα αυτών που ασχολούνται με το Internet marketing εφαρμόζει μια απλή αρίθμηση, για να είναι ευκολότερη η αναφορά σε αυτές.

TOP