3 Δωρεάν Εργαλεία για Έρευνα Λέξεων Κλειδιών

/ Εργαλεία

Η έρευνα λέξεων κλειδιών είναι μια από τις κυριότερες διεργασίες για επιτυχημένο SEO ιστοσελίδας. Οι λέξεις κλειδιά είναι αυτές που θα οδηγήσουν τον επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας. Σε αυτές και στην σωστή τους στόχευση στηρίζεται όλη η επιτυχία της. Σε περίπτωση λανθασμένης στόχευσης υπάρχει μεγάλος κίνδυνος οι πελάτες σας να μην μπορούν να βρουν την ιστοσελίδα σας στην μηχανή αναζήτησης Google. Αν δεν έχει πραγματοποιηθεί εκτενής έρευνα λέξεων κλειδιών και μάλιστα πριν καν την έναρξη κατασκευής ιστοσελίδας υπάρχει η πιθανότητα οι πελάτες σας να αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας με λέξεις κλειδιά στις οποίες εσείς δεν έχετε στοχεύσει.

Λίγα Λόγια για τις Λέξεις Κλειδιά

Ειδικότερα, οι λέξεις κλειδιά χωρίζονται σε κύριες (broad keywords) και δευτερεύουσες (long tail keywords). Κύριες λέξεις κλειδιά είναι αυτές που θεωρούμε προφανείς και σχετίζονται άμεσα με το είδος της επιχείρησης. Στην πλειονότητα τους, οι κύριες λέξεις κλειδιά είναι αυτές που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων, αλλά παρουσιάζουν και τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό. Ο μεγάλος ανταγωνισμός στις κύριες λέξεις κλειδιά κάνει την εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων του Google δυσκολότερη, διότι πολλές ιστοσελίδες στοχεύουν σε αυτές. Από την άλλη οι δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά διαθέτουν μικρότερο όγκο αναζητήσεων αλλά εμφανίζουν και μικρότερο ανταγωνισμό, λόγω της χαμηλής στόχευσης. Ως παράδειγμα θα φέρω την λέξη κλειδί “Μπομπονιέρα Βάπτισης”. Η αναζήτηση της συγκεκριμένης λέξης μας δίνει 188.000 αποτελέσματα. Κάνουμε νέα αναζήτηση αυτή την φορά με λέξη κλειδί «Μπομπονιέρα Βάπτισης Ονειροπαγίδα» και βλέπουμε ότι τα αποτελέσματα πέφτουν στα 6.900 με μόνο δύο απόλυτα σχετικές ιστοσελίδες στην κορυφή των αποτελεσμάτων. Μπορεί η δύο λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιήσαμε στο παράδειγμα να έχουν μεγάλη διαφορά στον όγκο των αναζητήσεων αλλά να είστε σίγουροι ότι αυτός που πραγματοποίησε αναζήτηση με την λέξη κλειδί «Μπομπονιέρα Βάπτισης Ονειροπαγίδα» αγόρασε το προϊόν από την ιστοσελίδα που εμφανίστηκε με την συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Τα Εργαλεία Έρευνας

Τα παραπάνω μας αποδεικνύουν περίτρανα πόσο σημαντική είναι η έρευνα των λέξεων κλειδιών και πόσο αποδοτικές μπορούν να γίνουν οι δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά. Συμβουλευτικά σας λέω ότι η έρευνά σας για φράσεις που μπορεί να εισάγει ο χρήστης στο Google δεν πρέπει να σταματήσει πότε !! Έτσι σας παραθέτω, πέρα από το γνωστό Google Keyword Planner δυο δωρεάν online εργαλεία έρευνας λέξεων κλειδιών. Εσείς απλά εισάγετε την κύρια λέξη κλειδί στην οποία στοχεύετε και η online εφαρμογή θα σας εμφανίσει τις σχετικές δευτερεύουσες λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες στις αναζητήσεις τους. Δοκιμάστε τα και βρείτε ευκαιρίες σε λέξεις κλειδιά τις οποίες δεν είχατε ποτέ φανταστεί ότι κάποιοι μπορεί  να αναζητούν.

Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών No 1
Εργαλείο Λέξεων Κλειδιών No 2
Google Keyword Planner  
Περισσότερα για το SEO
 
TOP