Βελτίωση SEO με την Χρήση Επαγγελματικών Καταλόγων

by / Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015 / Published in SEO

Όλοι όσοι έχουν ασχοληθεί με την βελτίωση SEO ιστοσελίδας, είτε για να ανεβάσουν την δική του επιχειρηματική ιστοσελίδα, ή τις ιστοσελίδες των πελατών τους, υψηλότερα στην σελίδα αποτελεσμάτων του Google, γνωρίζουν ότι το No 1 στοιχείο που καθορίζει την θέση τους είναι ο αριθμός και η ποιότητα των εξωτερικών συνδέσμων (backlinks) που διαθέτει η ιστοσελίδα.

Σε παλαιότερο άρθρο με τίτλο «Σχεδόν Αδύνατη η Απόκτηση Ελληνικών SEO Backlinks» έχουμε παρουσιάσει λεπτομερώς τις δυσκολίες που συναντούν οι Ελληνικές ιστοσελίδες κατά την επίτευξη απόκτησης backlinks.

Μια καλή και σχετικά ασφαλής μέθοδος απόκτησης εξωτερικών συνδέσμων είναι μέσω της χρήσης online επαγγελματικών καταλόγων. Οι επαγγελματικοί κατάλογοι ή αλλιώς business directories μεταξύ άλλων πληροφοριών προσφέρουν την καταχώρηση και δημοσίευση συνδέσμου URL προς την ιστοσελίδα της επιχείρησης. Μερικοί από αυτούς ακόμα, προσφέρουν και την προσθήκη συνδέσμων σε λέξεις κειμένου, στοιχείο που βοήθα ακόμα περισσότερο την προώθηση SEO της ιστοσελίδας. Απαραίτητο στοιχείο είναι οι σύνδεσμοι που φιλοξενούνται στον επαγγελματικό κατάλογο να μην φέρουν σε επίπεδο κώδικα ιστοσελίδας την ένδειξη No-Follow η οποία δίνει σαφή οδηγία στην μηχανή αναζήτησης Google να μην δώσει αξία SEO στην ιστοσελίδα που ανήκει ο σύνδεσμος. Για όσους δεν ξέρουν πώς να αναγνωρίσουν αν ο κατάλογος που θέλουν να καταχωρηθούν φέρει την ένδειξη No-Follow ή όχι, προτείνεται η επικοινωνία με τον διαχειριστή του καταλόγου.

Σημεία που πρέπει να προσεχθούν πριν την καταχώρηση

Όλοι οι κατάλογοι επιχειρήσεων δεν δίνουν στην ιστοσελίδα σας την ίδια αξία. Σε μερικές περιπτώσεις, σύμφωνα με οδηγία του Google μπορούν να βλάψουν και την θέση της στην σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP). Τα σημεία που πρέπει να προσεχθούν είναι τα εξής:

1. Καταχώρηση με πλήρη παρουσίαση
Η επιχείρηση θα πρέπει να παρουσιάζεται με πλήρη στοιχεία όπως επωνυμία, περιγραφή, διεύθυνση, τηλέφωνο, διεύθυνση ιστοσελίδας, email. Ακόμα θα πρέπει να μπορούν να εισαχθούν φωτογραφίες της επιχείρησης.

2. Κατηγοριοποίηση Καταχωρίσεων
Οι καταχωρημένες επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι κατηγοριοποιημένες κατά ιδιότητα, για καλύτερο SEO.

3. Μόνο Ελληνικοί Κατάλογοι Επιχειρήσεων
Οι καταχωρήσεις θα πρέπει να γίνονται αποκλειστικά και μόνο σε Ελληνικούς καταλόγους επιχειρήσεων. Μια ελληνική ιστοσελίδα μπορεί να αποδόσει αξία SEO σε μια άλλη. Η καταχώρηση μιας ελληνικής επιχείρησης σε έναν επαγγελματικό κατάλογο του εξωτερικού δεν έχει καμία λογική και κρύβει σκοπιμότητα απόκτησης εξωτερικών συνδέσμων (backlinks), κάτι που δεν αρέσει καθόλου στο Google και τις περισσότερες φορές επιφέρει ποινή.

4. Πληρωμένη καταχώρηση VS Δωρεάν Καταχώρηση
Προτιμήστε καταλόγους που καταχωρούν επιχειρήσεις έναντι μικρής ετήσιας αμοιβής. Οι κατάλογοι αυτοί προτιμούνται διότι οι διαχειριστές τους φροντίζουν για την ποιότητα τους, εγγυούνται ότι η καταχώρησή σας θα είναι πάντα προσβάσιμη από τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης, προσθέτουν συνεχώς νέες δυνατότητες, σε αντίθεση με τους καταλόγους οι οποίοι προσφέρουν δωρεάν καταχώριση που «σήμερα είναι και αύριο δεν είναι».

Προτεινόμενοι κατάλογοι επιχειρήσεων

XO.GR
VRISKO.GR
BUSINESSLIST.GR
DIRECTORY.IN.GR
DIAFIMISTITE.GR

Follow me

Ντίνος Κρεούζης

Web Designer & SEO Professional at Creative Shop
Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing στο Creative Shop, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου SEO Master Using the Power of WordPress
140 σελίδων στο οποίο εξηγεί πως μια ιστοσελίδας μπορεί να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες του Google. Το βιβλίο διατίθεται από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία όπως το Amazon, iBookstore, Barnes & Noble, Kobo, Google Books, Sony Books.
Follow me
TOP