Κατασκευή Ιστοσελίδας: Η Επόμενη Μέρα [INFOGRAPHIC]

by / Τετάρτη, 18 Ιουνίου 2014 / Published in Κατασκευή Ιστοσελίδων, Τα Νέα μας

Τελικά τα κατάφερες !! Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο ολοκλήρωσες την κατασκευή ιστοσελίδας για την επιχείρησή σου ή για το οποιοδήποτε project έχεις σε εξέλιξη.  Τώρα διαθέτεις την δική σου δυναμική ιστοσελίδα κατασκευασμένη σε WordPress (ελπίζουμε για το καλό σου). Αφού ξεπέρασες προβλήματα κόστους, ονοματοδοσίας, υπηρεσιών χώρου φιλοξενίας, επιλογής εικαστικού και συγκέντρωσης υλικού για την ιστοσελίδα σου, τώρα επιτέλους βρίσκεσαι στην κατάσταση που λένε οι αγγλοσάξονες “Open For Business”.

Από σήμερα η πρώτη καθημερινή σου ενέργεια είναι να παρακολουθείς τα στατιστικά επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας τα οποία όμως, προς μεγάλη σου έκπληξη διαπιστώνεις ότι κυμαίνονται σε μερικούς δεκάδες επισκέπτες. Οι εβδομάδες περνούν και τα στατιστικά επισκεψιμότητας συνεχίζουν να βρίσκονται στα «πατώματα». Αν πρόκειται δε, για ηλεκτρονικό κατάστημα τότε οι πωλήσεις οι οποίες προσδοκούσες βλέπεις δυστυχώς να μην έρχονται ποτέ.  Λες «αρχή είναι θα στρώσει» όμως μετά από μερικές εβδομάδες προσμονής η κατάσταση παραμένει ίδια.

Αρχίζεις να αναρωτιέσαι γιατί η ιστοσελίδα σου δεν έχει επισκεψιμότητα, γιατί δεν παρουσιάζει πωλήσεις, γιατί δεν χτύπα το τηλέφωνο της επιχείρησής σου; Η απάντηση είναι απλή. Η κατασκευή της ιστοσελίδας είναι το πρώτο βήμα σε μια διαδρομή που θα οδηγήσει την επιχείρησή σου στην επιτυχία μέσω αυτής. Ποια είναι όμως τα επόμενα βήματα και γενικότερα η επομένη ημέρα μετά την κατασκευή ιστοσελίδας; Στην συνέχεια του άρθρου θα αναλυθούν ενέργειες που πρέπει να γίνουν στο πολύ άμεσο μέλλον με σκοπό την αύξηση της επισκεψιμότητας, η οποία θα οδηγήσει με την σειρά της σε αύξηση των πωλήσεων που είναι και ο τελικός στόχος. Οι ακόλουθες εργασίες πρέπει να πραγματοποιηθούν με την σειρά που παρουσιάζονται, διότι η μία προϋποθέτει την ύπαρξη της άλλης για να λειτουργήσει.

1. Ολοκλήρωση Περιεχομένου Ιστοσελίδας

Είναι σύνηθες φαινόμενο οι περισσότερες ιστοσελίδες να παραδίδονται από τους κατασκευαστές με ενότητες οι οποίες παραμένουν ημιτελείς. Αυτό συμβαίνει για διάφορους λόγους, όπως η αύξηση του κόστους κατασκευής και η έλλειψη έτοιμου υλικού από πλευράς πελάτη. Εδώ χρειάζεται η άμεση παρέμβασή σου, συμπληρώνοντας τις κενές ενότητες οι οποίες αρχικά είχαν περιληφθεί στην κατασκευή. Τέτοιες ημιτελείς ενότητες μπορεί να είναι το portfolio εργασιών, το blog της ιστοσελίδας, η εκτενέστερη περιγραφή προϊόντων και υπηρεσιών. Συμβουλευτικά λειτουργώντας, σου λέω ότι οι παραπάνω ενότητες είναι απαραίτητες για κάθε επαγγελματική ιστοσελίδα. Αν δεν περιλαμβάνονται ήδη στην ιστοσελίδα σου καλό θα ήταν να περιληφθούν άμεσα διότι θα αποτελέσουν πυλώνες για την περαιτέρω ανάπτυξη της.

2. Portfolio Εργασιών Επιχείρησης

Πέρα από την παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, πολύ σημαντικό για τους πελάτες είναι να δουν και ολοκληρωμένες εργασίες που έχεις ήδη παραδώσει. Αυτό δίνει μεγαλύτερη σιγουριά στους πελάτες καθώς βλέπουν την εμπειρία που διαθέτει η επιχείρηση πάνω στο αντικείμενο ενδιαφέροντος. Ακόμα φαίνεται η εμπιστοσύνη που έχουν δείξει άλλοι στην επιχείρηση.

3. Περισσότερες Πληροφορίες Προϊόντων

Οι επισκέπτες μιας ιστοσελίδας χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες από τους επισκέπτες ενός φυσικού καταστήματος. Και αυτό γιατί ο πελάτης ενός φυσικού καταστήματος ξέρει ότι αν χρειαστεί περαιτέρω πληροφορίες για κάποιο προϊόν, εύκολα μπορεί να ρωτήσει έναν πωλητή του καταστήματος. Γι’ αυτό το λόγο ο πελάτης που αγοράζει μέσω μιας ιστοσελίδας ψυχολογικά και μόνο χρειάζεται περισσότερες πληροφορίες. Πρέπει να έχει καλύψει κάθε πιθανή ερώτηση η όποια μπορεί να του γεννηθεί. Αυτό επιτυγχάνεται με την πληρέστερη και καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων. Οι περιγραφές θα πρέπει να είναι λεπτομερείς και οι εικόνες πολλές και υψηλής ανάλυσης. Αν είναι εφικτό και με δυνατότητα zoom ή 360.

4. Blog Ιστοσελίδας

Σήμερα μια ιστοσελίδα δεν μπορεί να διαθέτει μόνο στατικό περιεχόμενο όπως συνηθιζόταν παλαιοτέρα. Τις ημέρες που το internet δεν το διαμόρφωνε το Google (πριν το 2002) μπορούσες να φτιάξεις μια ιστοσελίδα και να μην προσθέσεις τίποτα νέο για χρόνια. Αυτό πια δεν είναι δυνατό γιατί απλά το Google κατατάσσει τις ιστοσελίδες με γνώμονα το περιεχόμενό τους. Όσο πιο φρέσκο περιεχόμενο διαθέτει μια ιστοσελίδα, τόσο υψηλότερα την κατατάσσει. Λύση στο πρόβλημα της συχνής ενημέρωση ιστοσελίδας δίνει η λειτουργία blog. Έχοντας ένα blog ενσωματωμένο στην ιστοσελίδα σου έχεις την δυνατότητα να αναρτάς θέματα σχετικά με το αντικείμενο της επιχείρησής σου, όσο συχνά θέλεις. Έτσι δίνεις στον επισκέπτη και στις μηχανές αναζήτησης πάντα φρέσκο περιεχόμενο, δηλαδή αυτό ακριβώς που θέλουν.

5. Βελτιστοποίηση SEO

Οι περισσότεροι πελάτες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω διαδικτύου ξεκινούν την αναζήτησή τους από την μηχανή αναζήτησης Google. Για να εμφανιστεί η ιστοσελίδα σου στα αποτελέσματα του Google κατά την αναζήτηση του χρήστη με λέξεις κλειδιά πρέπει η ιστοσελίδα να υποστεί βελτιστοποίηση SEO σε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά που συνδέονται με το αντικείμενο της επιχείρησης. Πρόκειται για μια τεχνική εργασία που πραγματοποιείται από ειδικούς στο internet marketing και κρίνεται απαραίτητη για κάθε είδους ιστοσελίδα.

6. Social Media

Δημιούργησε κοινωνικό προφίλ αποκλειστικά για την επιχείρησή σου στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter, Pinterest, Google Plus, Linkedin. Συμπλήρωσε πλήρως τα προφίλ με λογότυπο της επιχείρησης ή της ιστοσελίδας, περιγραφές, θέση στον χάρτη, ώρες λειτουργίας και ό,τι άλλο σου δοθεί για συμπλήρωση. Δημοσίευσε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου σε όλα τα παραπάνω κοινωνικά δίκτυα. Από εδώ και στο εξής ότι νέο αναρτάς στην ιστοσελίδα σου θα πρέπει να δημοσιεύεται και στα αντίστοιχα κοινωνικά προφίλ.

7. Google Ads

Όρισε ένα διαφημιστικό budget το οποίο δεν θα σε επιβαρύνει πάρα πολύ. Δημιούργησε μια διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords η οποία θα προβάλει διαφημίσεις της επιχείρησής σου στην μηχανή αναζήτησης Google, στο Youtube και σε άλλες συνεργαζόμενες ιστοσελίδες. Με την προβολή της ιστοσελίδας σου στις παραπάνω ιστοσελίδες στοχεύεις τους χιλιάδες επισκέπτες που επισκέπτονται καθημερινά αυτές τις ιστοσελίδες.

8. Ιστοσελίδες Σύγκρισης Τιμών

Καταχώρησε την ιστοσελίδα σου σε ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών όπως το Skroutz.gr, το Bestprice.gr, το Trivago.gr, το Booking.com, κ.α. Αυτές οι ιστοσελίδες διαθέτουν καθημερινούς επισκέπτες οι οποίοι έχουν υιοθετήσει την σύγκριση τιμών πριν από κάθε αγορά που σκέπτονται μελλοντικά να πραγματοποιήσουν.

Συμπεράσματα

Οι παραπάνω ενέργειες ολοκληρώνουν την ιστοσελίδα στους τομείς του περιεχομένου και της προώθησης. Η εφαρμογή τους δίνει στον χρήστη μια άρτια εικόνα για την επιχείρηση. Ακόμα κάνει την ιστοσελίδα να δέχεται επισκέπτες από διάφορες πήγες οι οποίες είναι ελέγξιμες και μετρήσιμες. Μετά την εφαρμογή τους, η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας θα αυξηθεί σημαντικά και οι υποψήφιοι πελάτες θα πάρουν από εσάς όλες τις πληροφορίες που αναζητούν σχετικά με το είδος στο οποίο δραστηριοποιήστε.

* Εικόνα άρθρου από την ταινία The Day After Tomorrow

INFOGRAPHIC

Κατασκευή Ιστοσελίδα Infographic

 

Διαβάστε Περισσότερα

Follow me

Ντίνος Κρεούζης

Web Designer & SEO Professional at Creative Shop
Υπεύθυνος κατασκευής ιστοσελίδων και internet marketing στο Creative Shop, ειδικός σε θέματα SEO, Social Media Marketing και διαφήμισης PPC, συγγραφέας του βιβλίου SEO Master Using the Power of WordPress
140 σελίδων στο οποίο εξηγεί πως μια ιστοσελίδας μπορεί να εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες του Google. Το βιβλίο διατίθεται από τα μεγαλύτερα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία όπως το Amazon, iBookstore, Barnes & Noble, Kobo, Google Books, Sony Books.
Follow me
TOP