Απαρχαιωμένο SEO vs Σύγχρονο SEO [INFOGRAFIC]

/ / SEO, Τα Νέα μας
Απαρχαιωμένο SEO vs Σύγχρονο SEO [INFOGRAFIC]

Πριν από μερικές ημέρες τέθηκε σε εφαρμογή ένα ακόμα update στον αλγόριθμο του Google. Μιλάμε για τον αλγόριθμο που είναι υπεύθυνος για την κατάταξη των ιστοσελίδων στην μηχανή αναζήτησης, διαδικασία γνωστή στον πολύ κόσμο ως SEO. Από την πρώτη παρουσίαση των ενημερώσεων αλγορίθμου Panda & Penguin που πρωτοεφαρμόστηκαν τον Φεβρουάριο του 2011, ο κόσμος του internet και ιδιαίτερα αυτών που ασχολούνται με την κατασκευή ιστοσελίδων αλλά και των κατόχων ιστοσελίδων, τρέμει στο άκουσμα εφαρμογής από το Google ακόμα μιας ενημέρωσης. Έτσι από τις 22 Μαΐου 2014 δυο ακόμα ενημερώσεις ονόματι Panda 4.0 και Payday Loan 2.0 έρχονται να ταράξουν την κατάταξη των ιστοσελίδων. Τα συνεχή updates απλά επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι το SEO εξελίσσεται συνεχώς, με τελικό αποτέλεσμα την απόδοση καλύτερων και πιο ποιοτικών αποτελεσμάτων, κατά την αναζήτηση του χρήστη. Σκοπός μου όμως δεν είναι σας εξηγήσω πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος του Google, ούτε να αναλύσω τις αλλαγές που φέρνει κάθε update, αλλά να επισημάνω με το σχετικό INFOGRAFIC τι έχει αλλάξει στους παράγοντες που επηρεάζουν το seo τα τελευταία χρόνια. Δηλαδή τι ίσχυε παλαιότερα και τι ισχύει σήμερα.

Στην συνέχεια αναλύονται μερικοί από τους παλαιότερους παράγοντες seo και πώς μετασχηματίστηκαν για να εξυπηρετούν το σύγχρονο seo.

Παλαιότερα: Επισκεψιμότητα & Κατάταξη
Στόχος ήταν η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα μιας ιστοσελίδας και η, όσο το δυνατόν υψηλότερη, κατάταξή της στην σελίδα αποτελεσμάτων του Google.
Σήμερα: Ενδυνάμωση φίρμας επιχείρησης
Στόχος είναι η προώθηση της φίρμας της επιχείρησης και η αλληλεπίδρασή της με τον χρήστη.

Παλαιότερα: Κίνηση από μηχανές αναζήτησης
Στόχος ήταν η προσέλκυση επισκεπτών από τις μηχανές αναζήτησης.
Σήμερα: Κίνηση από ποικίλες πηγές
Στόχος είναι η κίνηση στην ιστοσελίδα της επιχείρησης να προέρχεται από διάφορες πηγές όπως κοινωνικά δίκτυα και άλλες ιστοσελίδες.

Παλαιότερα: Τεχνικές Γνώσεις
Στόχος ήταν ο κάτοχος ιστοσελίδας να διαθέτει τεχνικές γνώσεις προγραμματισμού.
Σήμερα: Γενικές Γνώσεις Marketing
Στόχος είναι ο κάτοχος ιστοσελίδας να μπορεί να αναλύσει τα δεδομένα επισκεψιμότητας και να ξέρει πώς θα προσεγγίσει τον επισκέπτη.

Παλαιότερα: Αλληλεπίδραση & Αριθμός Προβολών
Στόχος ήταν η αύξηση των προβολών των επιμέρους υποσελίδων μιας ιστοσελίδας με την βοήθεια του αντίστοιχου περιεχομένου.
Σήμερα: Μετατροπή του Επισκέπτη σε αγοραστή
Στόχος είναι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας να μετατρέψει τον επισκέπτη σε αγοραστή.

Παλαιότερα: Έμφαση στους αριθμούς
Στόχος ήταν η μεγιστοποίηση του αριθμού επισκεπτών ή ο όγκος του περιεχομένου.
Σήμερα: Απαιτήσεις Επισκεπτών
Στόχος είναι να προσφερθεί στον επισκέπτη το περιεχόμενο που αναζητεί

Παλαιότερα: Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης
Στόχος ήταν η ιστοσελίδα να πληροί μερικές απλές προδιαγραφές που έθεταν οι μηχανές αναζήτησης.
Σήμερα: Σχεδίαση με στόχο τον χρήστη
Στόχος είναι η δημιουργία ενδιαφέροντος περιεχομένου που θα βοηθά τον χρήστη σε κάποιον τομέα.

Παλαιότερα: Λέξεις Κλειδιά
Στόχος ήταν η προσθήκη των λέξεων κλειδιών που αναζητεί ο μέσος χρήστης.
Σήμερα: Ετικέτες
Στόχος είναι η αναφορά και κατηγοριοποίηση με την χρήση ετικετών για καλύτερη προώθηση του περιεχομένου μέσω των κοινωνικών δικτύων.

Δείτε στο infographic που επισυνάπτεται στο άρθρο όλα τα νέα στοιχεία που πρέπει να διαθέτει μια ιστοσελίδα για να μπορέσει να προβληθεί στις υψηλότερες θέσεις της μηχανής αναζήτησης Google σήμερα. Εφαρμόστε όσα περισσότερα μπορείτε. Είναι προς όφελος της ιστοσελίδας σας και των επισκεπτών της.

Ακολουθεί γράφημα τύπου infographic :

Απαρχαιωμένο SEO vs Σύγχρονο SEO [INFOGRAFIC]

Πηγή Γραφήματος Search Engine Journal

 

Διαβάστε Περισσότερα
TOP