Το Internet Marketing του 2014 Περιέχει Επιστήμη και Τέχνη [INFOGRAPHIC]
Θα εγκαινιάσω την νέα χρονιά με ένα άρθρο σχετικό με το Internet Marketing και πώς διαμορφώνεται στην χρονιά που μόλις ξεκίνησε. Αν αυτή την εποχή ασχολείστε με το Internet Marketing είτε ως κύρια επαγγελματική δραστηριότητα, είτε ως δευτερεύουσα προωθώντας την ιστοσελίδα σας ή την φίρμα της εταιρίας σας γενικότερα μέσω internet, τότε θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας ότι το Internet Marketing του 2014 περιλαμβάνει επιστήμη και καλές τέχνες. Πρέπει να ξέρετε ότι για να επιτύχετε σε αυτό τον χώρο δεν αρκεί απλά να δημιουργήσετε μια «πιασάρικη» διαφημιστική καμπάνια και απλά να περιμένετε να απολαύσετε τους καρπούς της. Το σύγχρονο internet marketing απαιτεί την δημιουργία μιας στρατηγικής προώθησης, η οποία εκτός από αυτό καθαυτό το διαφημιστικό προϊόν θα πρέπει να περιλαμβάνει και μετρήσεις ανταπόκρισης, εικόνες, γραφικά, όπως και ανάλυση αποτελεσμάτων. Έχοντας αυτά τα δεδομένα, επαναπροσδιορίζετε την διαφημιστική σας καμπάνια δίνοντας βάρος εκεί που πραγματικά χρειάζεται.
Ειδικότερα τα σημεία στα οποία πρέπει να εστιάσετε για να έχετε μια επιτυχημένη ιντερνετική διαφημιστική καμπάνια για το 2014 είναι τα εξής:
Γίνε ένας χαρισματικός συγγραφέας για τις ανάγκες τις ιστοσελίδας σου
Η ιστοσελίδα σας πρέπει να διαθέτει νέο περιεχόμενο το οποίο θα βοηθά με κάποιον τρόπο τους αναγνώστες ή τους επισκέπτες. Τα άρθρα πρέπει να είναι πρωτογενή και με έμφαση στο αντικείμενο της ιστοσελίδας.
Χρησιμοποίησε οπτικό περιεχόμενο ως απόδειξη τον λεγόμενών σου
Μια εικόνα λένε ότι αντιστοιχεί σε χίλιες λέξεις και είναι αλήθεια. Οι αναγνώστες διαβάζουν άρθρα είτε από ιστοσελίδες είτε από ανάρτηση σε κοινωνικά δίκτυα, το σημαντικό είναι ότι δείχνουν να έλκονται από άρθρα που περιέχουν εικόνες οι οποίες παρέχουν επιπλέον πληροφορίες σχετικές με το αντικείμενο του άρθρου.
Κατανόησε την δύναμη των Social Media στην προσέλκυση πελατών
Με την τεχνική trials and errors δοκίμασε σε ποιες αναρτήσεις ανταποκρίνονται περισσότερο οι πελάτες σου στα social media. Για παράδειγμα μια ανακοίνωση νέου προϊόντος μπορεί να δέχεται περισσότερα likes & shares από μια 10ημερη προσφορά.
Χρησιμοποίησε την πώληση μέσω email αλλά με ορθή χρήση
Η απευθείας επικοινωνία μέσω email συνεχίζει να είναι μια αποδοτική τεχνική marketing, φτάνει να γίνεται με ηθικό τόπο. Ξέχασε το spamming γιατί μόνο προβλήματα θα σου δημιουργήσει. Δημιούργησε μια λίστα πελατών την οποία θα εμπλουτίζεις συνεχώς. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα στείλε ένα μαζικό email στην λίστα σου με περιεχόμενο που θα παρουσιάζει πραγματικό ενδιαφέρον για τους παραλήπτες.
Αφοσιώσου στην μέτρηση των αποτελεσμάτων κάθε ενέργειας marketing
Χρησιμοποίησε όλα τα εργαλεία μετρήσεων απόδοσης που σου παρέχονται δωρεάν από το Google, το Google +, το Facebook, το Adwords, Youtube κ.α. για να μετρήσεις την απόδοση των ενεργειών σου. Ερμήνευσε τις μετρήσεις και αναπροσάρμοσε τις καμπάνιες marketing.
Κάνε χρήση των εργαλείων μέτρησης και κατανόησε τα δεδομένα και τις τάσεις
Ανάλυσε τα δεδομένα που προκύπτουν από τις μετρήσεις κάθε καμπάνιας ξεχωριστά και αναγνώρισε την τάση της αγοράς πάνω στο αντικείμενο που στοχεύεις.
Χρησιμοποίησε το διαφημιστικό σου budget σοφά
Μοίρασε το διαφημιστικό σου budget ισόποσα για κάθε προωθητική ενέργεια. Στην συνέχεια αυξομείωσε βάσει των στοιχείων που προκύπτουν από τις μετρήσεις απόδοσης καμπάνιας.
Τέλος μην σταματάς να αναζητάς νέους τρόπους και εργαλεία για την κατανόηση του καταναλωτή.